Wat wil je laten repareren?

  • Selecteer uw apparaat
  • Selecteer uw reparatie
  • Bevestig uw reparatie
Stap 1
Selecteer het type, merk en model
Stap 2
Wat wil je gerepareerd hebben?
Stap 3
Bevestiging reparatie

Hoe werkt het?

Plan je afspraak online in of neem contact op via de Livechat, mail of telefoon.

Reparatie aanmelden

1. Plaats jouw product of service in bestelling
2. Selecteer de gewenste betaalmethode.
3. Voer je gegevens in en plan een afspraak in onze agenda.

Wij gaan aan de slag

1. Kom voor de afspraak langs op onze reparatielocatie
2. Let op: je dient hiervoor wel eerst een afspraak te maken.
3. Onze monteur ontvangt je en neemt de reparatie met je door

Reparatie is klaar

Je krijgt een belletje als de reparatie is afgerond en deze opgehaald kan worden.

Over Reparatie Nieuwerkerk

We maken onderdeel uit van Livshops, waaronder al meer dan 12 jaar webshops zoals Autosleutel.nl en dompelaar.com vallen. We hebben veel online ontzettend veel ervaring en zijn bovendien gespecialiseerd in reparaties. 

  • Al sinds 2004 online actief
  • Plan je afspraak online in en kom langs of stuur je reparatie naar ons op
  • Of neem contact op via WhatsApp, Mail of telefoon

Je kunt bij ons rekenen op een uitstekende service, een vlotte verwerking van jouw reparatie en natuurlijk de deskundigheid en expertise die je verwacht als je aan jouw iPhone, iPad, Samsung, autosleutel of ander device.

Plaats online jouw bestelling voor een reparatie, waarmee je een afspraak maakt om bij ons langs te komen aan het Raadhuisplein 33 in Nieuwerkerk aan den IJssel. Of maak een afspraak op onze servicelocatie in Gouda aan de Marconistraat.

Meest gestelde
vragen

Gebruiken jullie originele onderdelen voor de reparatie?

We werken bij Reparatie Nieuwerkerk altijd met originele onderdelen tenzij anders aangegeven. Daarmee garanderen we de goede afwerking en het optimale gebruik van jouw toestel.

Hebben jullie het nieuwe onderdeel op voorraad?

Op de productpagina geven we je bij het onderdeel aan wat de actuele voorraadstatus is. En er helemaal zeker van zijn? Bel ons op telefoonnummer 085 – 016 13 32 of stuur een WhatsApp-bericht door rechts onderaan op de pagina op het groene icoontje te klikken.

Hoe kom ik erachter welk type toestel ik heb?

Veel toestellen vermelden het model of de modelcode. En kom je er zelf niet uit? Bel ons op 085 – 016 13 32 of stuur een WhatsApp-bericht door onderaan op het groene chat icoontje te klikken, dan helpen we je daarmee.

Waar zijn jullie gevestigd?

Je vindt ons in Nieuwerkerk aan den IJssel, aan de rand van het winkelcentrum. Navigeer naar Raadhuisplein 33 in Nieuwerkerk aan den IJssel, dan kun je gratis voor de deur parkeren.

Ik zie mijn toestel niet tussen jullie lijst met reparaties staan, wat nu?!

Geen probleem, we repareren honderden verschillende modellen. Staat jouw toestel er (nog) niet bij of kun je die niet vinden? Bel ons op 085 – 016 13 32 of stuur een WhatsApp-bericht door onderaan op het groene chat icoontje te klikken, dan helpen we je daarmee.

Hoe weet ik of mijn reparatie onder de door jullie aangeboden garantie valt?

Je kunt het de monteur vragen die jouw reparatie uitvoert. Of bel ons op telefoonnummer 085 – 016 13 32 of stuur een WhatsApp-bericht door onderaan op het groene chat icoontje te klikken, dan helpen we je daarmee.

Kan ik ook zonder afspraak langskomen voor een reparatie?

Nee, wij werken enkel op afspraak. Hierdoor zijn wij er zeker van dat we over het juiste onderdeel beschikken om de reparatie uit te voeren en heeft onze medewerker alle tijd om je netjes te helpen.

Kan ik de reparatie laten uitvoeren binnen de fabrieksgarantie?

Afhankelijk van het merk en defect kunnen wij reparaties uitvoeren binnen de fabrieksgarantie. Vraag onze medewerker hiervoor naar de mogelijkheden.
Houd er rekening mee dat veel beschadigingen niet onder de fabrieksgarantie vallen, waardoor je daar geen gebruik van zou kunnen maken. Indien je daarover twijfelt adviseren we je contact op te nemen met jouw verkoper of fabrikant. Blijkt er geen sprake (meer) van fabrieksgarantie? Dan kunnen we de reparatie van jouw toestel voor je uitvoeren.
Tip: geeft de fabrikant aan dat een probleem niet te repareren is of dat het te duur zou worden? We bieden je graag een second opinion aan. We hebben al veel apparaten gerepareerd die anders ‘total loss’ verklaard zouden zijn.

Betaal ik onderzoekskosten bovenop de reparatiekosten?

Soms moeten we lang onderzoek doen naar wat er aan de hand is, voordat we de reparatie kunnen uitvoeren. Onderzoek door onze gekwalificeerde technici is tot 15 minuten gewoon gratis, daarna bereken wij hiervoor onderzoekskosten.

Gaan de gegevens op mijn toestel verloren tijdens de reparatie?

Nee, jouw gegevens zijn 100% veilig. Het is standaard niet nodig om een back-up te maken.

Tip: gaat het om waterschade of een softwarebeschadiging? We zullen je dan vooraf vragen toch een back-up te maken, zodat we veilig een software-reset voor je kunnen uitvoeren. Dat doen we altijd in overleg.

Ik heb waterschade: kunnen jullie dat repareren?

Ja, we hebben honderden toestellen met waterschade succesvol gerepareerd. In ongeveer 50% van de gevallen kunnen we jouw toestel reinigen en testen op eventuele waterschade. Soms moeten we een onderdeel vervangen, zoals de accu van het toestel. Uiteraard zullen we het je vooraf aangeven als we ontdekken dat er onderdelen vervangen moeten worden om jouw toestel te repareren.

Contact

    *Invoer verplicht

    Winkelwagen
    0
    × WhatsApp ons direct